loading...

automation3

بازدید : 34
چهارشنبه 17 فروردين 1401 زمان : 10:50

KG Chandrasekhar می‌گوید: چند ماه گذشته چندین درس در مورد انعطاف‌پذیری و مدل‌های جدید همکاری که منجر به نوآوری در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود به ما آموخته است.


شرکت های تولیدی در چندین جغرافیا گسترش یافته اند.
دسامبر گذشته این فرصت را داشتم که کتاب "پروژه تک شاخ" را بخوانم. وقتی افکارم را برای طرح کلی این وبلاگ جمع‌آوری کردم، فکر کردم که با در نظر گرفتن برخی از نرم‌افزارهایی که در طول سال گذشته به عنوان بخشی با آن‌ها بازی کرده‌ایم، این ایده خوبی است که در مورد اینکه چقدر نزدیک به قیاس بین تولید چابک و توسعه نرم‌افزار است فکر کنم. مدیریت نرم افزار ما به عنوان یک ارائه خدمات. در ذهن من، این تلاش‌ها انگیزه‌های بسیار مشابهی دارند و بنابراین، می‌خواهم چشم‌اندازی را از هر دو حوزه به اشتراک بگذارم.

پک کامل ریموت کنترل جرثقیل ساگا L4

به طور معمول، شرکت‌های تولیدی به مناطق مختلف جغرافیایی گسترش یافته‌اند تا بهترین مزیت را از مواد خام/ورودی و استعدادها داشته باشند. خانه‌های نرم‌افزاری به شیوه‌ای مشابه عمل می‌کردند - خوشه‌ای حول عرضه مواد خام و استعداد. ارزش افزایش بهره وری و کیفیت در تولید بسیار زیاد است (ما هنوز از نوع رویه هایی که توسط تولید کنندگان خاص استفاده می شود شگفت زده هستیم). در نرم افزار نیز کاملا مشابه است. و در آخر اما نه کم‌اهمیت، با رشد صنعت، ما شاهد صرف تلاش و زمان زیادی در زمینه‌هایی مانند یادگیری مستمر هستیم: این یک مفهوم بسیار محبوب در فناوری اطلاعات پک کامل ریموت کنترل جرثقیل 4 خانه تک سرعته ساگا مدل L4 بوده است که تغییر را به عنوان یک "ثابت" تصدیق می‌کند! IT همچنان از تولید در اینجا الهام می گیرد تا به طور مداوم عملیات را بهبود بخشد.

چند زمینه را که می‌خواهم به عنوان نقاط بحث ترسیم کنم - (1) اثبات مفهوم (2) مسیریابی (3) دوقلو/نظارت دیجیتال و در نهایت (4) بهبود مستمر.

اثبات مفهوم


زمینه هایی که نیاز به درک دارند - نکات بحث.
برای هر کسی در دنیای فناوری اطلاعات ريموت کنترل صنعتي ساگا، این یک سناریوی رایج است که قبل از شروع یک ابتکار توسعه واقعی، یک اثبات مفهومی در مقیاس کوچکتر انجام شود. اکنون، در دنیای تولید، پذیرش فناوری‌هایی مانند پرینت سه‌بعدی واقعاً اعتبارسنجی چندین ویژگی محصول نهایی را در مقیاس کوچک‌تر قبل از سفر برای ساختن چیز واقعی ممکن کرده است!

تولید افزودنی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار ایفا می کند و برخی از پارامترهای عملکرد کلیدی را با ویژگی هزینه بهتر تأیید می کند. این فقط قابلیت ها و گسترش موادی نیست که می تواند در تولید مواد افزودنی استفاده شود که دائماً در حال بهبود است، کار فعالی در حال انجام است تا استانداردهای حاکم بر فرآیندهای تولید افزودنی را تعریف کند.

شباهتی بین چنین استانداردی وجود دارد که در حال تکامل است، فرض کنید استانداردسازی را در نحوه استقرار میکروسرویس‌های خود انجام می‌دهیم، به عنوان مثال، مدل‌سازی UML/CAD. آنچه ما می بینیم این است که در موارد بسیار کمی، پرینت سه بعدی امکان فشرده سازی چندین مرحله را فراهم می کند و اگر POC موفقیت آمیز باشد، تولید کننده را قادر می سازد تا یک پیشنهاد جدید را به شیوه ای مخرب با زمان کوتاه تری برای عرضه به بازار ایجاد کند. صنایع مختلفی وجود دارند که از پرینت سه بعدی به عنوان مکانیزمی موثر برای تولید/قطعات مورد نیاز در دسته های کوچک با استفاده از چاپ سه بعدی استفاده می کنند. یکی از نوآورانه‌ترین کاربردهای نوآوری پرینت سه بعدی در ماسک‌های صورت PPE (تجهیزات حفاظت شخصی) در زمان‌های اخیر دیده شده است. بنابراین، امکان ایجاد اختلال در زنجیره تامین در زمان بحران.

فرم های مسیریابی، اساس تمام فعالیت های برنامه ریزی


پرینت سه بعدی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار دارد.
از زمان‌بندی تا تعادل ظرفیت تا تخصیص نیازهای مواد و هر مرحله تبادل اسناد/اطلاعات، یک شباهت بسیار قوی بین پارادایم طراحی میکروسرویس و تکامل آن در بهینه‌سازی IT در مقابل مسیریابی در تولید وجود دارد.

چگونه آن را بسازیم؟ منابع تنگنای ما چه کسانی هستند؟ چه نوع زمان‌بندی را هنگام برنامه‌ریزی گام‌های حیاتی مانند مرحله اعتبارسنجی پذیرش/معیارسازی عملکرد انجام می‌دهیم؟ چه زمانی با کامپوننت بعدی یکپارچه می شویم؟ اینها گام های مهمی هستند که در معیارهای موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات کنترل از راه دور saga قرار می گیرند. به روشی مشابه، قابلیت‌هایی برای پشتیبانی از روش‌های نوآورانه مدیریت مسیریابی شما: از جمله گروه‌های سفارش همزمان و هر گروه سفارش، به سرپرستان فروشگاه این امکان را می‌دهد که حجم کار ريموت کنترل از راه دور صنعتي خود را برنامه‌ریزی کنند و اولویت‌ها را به بهترین نحو تنظیم کنند. در وسط همه اینها، اگر یک سفارش با اولویت "بالاتر" بعدی وجود داشته باشد، چگونه به بهترین نحو با تولید خود رفتار می کنیم تا کالای موجود و همچنین "جدید" را بتوان به شیوه ای بهینه تولید و ارسال کرد.

همانطور که معماری میکروسرویس به تیم‌های مستقل اجازه می‌دهد حتی از طریق تغییرات/به‌روزرسانی/غیره با یکدیگر همکاری کنند، تا زمانی که یک قرارداد آنها را به هم پیوند می‌دهد، این یک استراتژی کاملاً واضح برای مشتریان تولیدی بوده است که وظایف انجام شده در ERP خود را تفکیک کنند. در مقایسه با طبقه کارگاه ريموت کنترل صنعتي ساگا هر کارخانه (فعالیت‌های این واحد توسط یک سیستم اجرای تولید مستقل هدایت می‌شوند که استقلال مناسب را برای پیروی از اولویت‌ها/قراردادهای حاصل از ERP را قادر می‌سازد، اما در عین حال، انعطاف‌پذیری مناسب عملیات را ارائه می‌کند. طبقه مغازه).


بهینه سازی مسیریابی در Manu

فاکتورسازی
در طول سال گذشته، ما با پیروی از اصول معماری «شش ضلعی» و تفکیک نگرانی‌های مدیریت DB به خدمات فردی و ترویج فرهنگ توسعه در برابر قرارداد، چندین مورد از ریز سرویس‌های خود و انعطاف‌پذیری ایجاد شده در آنها را بهبود بخشیده‌ایم.

علیرغم بهترین الگوهای معماری که دنبال کردیم، نیاز به چندین ابزار نظارتی قوی پیدا کردیم تا واقعاً به اجرای راه‌حل‌های ما به‌عنوان یک عملیات خوب 24/7 کمک کند.

درست از توانایی شناسایی سلامت نمونه های پایگاه داده گرفته تا آمار CPU/حافظه میکرو سرویس گرفته تا چسب ادغام ما مانند Kafka/Redis و الگوهای بارگذاری که تأثیر منفی ایجاد می کنند، داشتن یک «دوقلو دیجیتال» خوب از اجزای ما یک امر مهم بوده است. متمایز کننده بزرگ

نظارت بر
این دقیقاً همان چیزی است که ما از مشتریان خود نیز می بینیم. داشتن داده‌ها از طبقه فروشگاه برای نظارت (و مهم‌تر از آن، تصمیم‌گیری صحیح مبتنی بر داده‌ها) یک عامل حیاتی برای دسترسی بیشتر و کیفیت بهتر است.

از هر دستگاه، ما چندین نقطه داده داریم که قابل دسترسی هستند: اگر گذشته در مورد تفسیر بصری چنین ویژگی‌هایی در طبقه مغازه بود، آینده‌ای را می‌بینیم که در آن چنین داده‌هایی می‌توانند بیشتر در دریاچه داده‌ای در فضای ابری تجزیه و تحلیل شوند و به مشتریان کمک کنند تا ترسیم کنند. چندین استنباط که زمانی که چنین اطلاعاتی به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت امکان پذیر نبود. اصل اساسی که ما احساس کردیم به ما کمک کرد: آنچه را که مهم است اندازه گیری کنیم. بر اساس داده ها عمل کنید و به طور مداوم بر اساس اندازه گیری بهبود پیدا کنید. به محض اینکه یک عملیات "قابل اندازه گیری" داشته باشیم، تغییرات/ترفندهای جاری بسیار هدفمندتر می شوند. همچنین ممکن است که ما شروع به اندازه گیری یک ویژگی «نادرست» کنیم. در چنین نقطه ای، تغییر خط مبنا مهم است، بنابراین منحنی بهبود مستمر را شروع می کنیم.

همچنین، سرمایه‌گذاری در «گام‌های کوچک» که تحولی سودمند را به همراه دارد، بسیار مهم است. در فناوری اطلاعات، اینها ممکن است در تغییرات کوچک معماری/طراحی باشد. در تولید، اینها ممکن است تغییرات کوچک برنامه ریزی/بهینه سازی باشد. مهم است که ارزش این تغییرات کوچک را اندازه گیری کرده و در یک چرخه کوچکتر قبل از شروع مراحل دگرگون کننده اعتبار سنجی کنید. خواه تغییر در اندازه پایگاه داده باشد یا بهینه سازی پرس و جو: هر دو به یک هدف کلی برای انجام کارهای بیشتر کمک می کنند. با این حال، مهم است که بررسی کنیم آیا با «کمتر» کارهای بیشتری انجام می دهیم یا خیر!

تبدیل دیجیتالی داده‌های طبقه مغازه به ما امکان می‌دهد چنین مقیاسی از تجزیه و تحلیل را انجام دهیم و همچنین بهترین روش‌ها را از بین گیاهان تأیید کنیم.

بهبود مستمر در مقابل تغییرات انفجار بزرگ


دگرگونی دیجیتال بهترین شیوه‌ها را از میان گیاهان امکان‌پذیر می‌سازد.
در گذشته، انتظار می‌رفت که دگرگونی‌ها با چرخه‌های طولانی بارداری و یک مدل آبشاری معمولی با یک مدل تکامل شوم، همه یا هیچ، تغییرات بزرگی باشد. همانطور که چابکی به سطح بعدی می رسد، ترجیح بسیار قوی تری برای پذیرش نوآوری/تغییر در تکه های بایت اندازه می بینیم. به‌جای تغییر کل راه‌حل تولید یک شبه، مشتریان ترجیح می‌دهند پیشرفت‌های ساده‌تری را اتخاذ کنند که به نیروی کار زیادی برای پیاده‌سازی نیاز ندارند.

راه‌حل‌های ما نیز دقیقاً به این شکل شروع به شکل‌دهی کرده‌اند: پذیرش ترکیبی را با سرعتی که برای مشتریان ما مناسب است، فعال کنید. از تغییرات حیاتی با «ضبط‌های ویژگی» محافظت کنید که به مشتریان اجازه می‌دهد تا قبل از ایجاد چنین تغییراتی برای کاربران نهایی، استفاده از راه‌حل‌های مخرب کمتر را برای مدت معینی ادامه دهند.

این فقط در مورد تغییر ویژگی نیست. ما ارزش زیادی را در شکل‌دهی راه‌حل‌های خود برای ارائه قابلیت ريموت کنترل صنعتي ساگا پذیرش یکپارچه‌تر می‌بینیم: اجزای داخلی می‌توانند با جدیدترین و بهترین نوآوری‌ها در فضای ابری کار کنند. Cloud با چندین مؤلفه دائمی در حال تغییر ارائه شده از ERP و غیره کار می کند. اما توانایی مصرف این قابلیت ها به طور محکم در دستان مشتریان ما است. چیزی که اغلب دست کم گرفته می شود، نیاز به «یادگیری مستمر» همراه با «بهبود مستمر» است. این واقعیت نیست که یک تیم مرکزی بتواند هوش جمعی هر طبقه کارخانه را نوآوری کند. به طور مشابه، یک تیم معماری مرکزی ممکن است همیشه نتواند با تفاوت های ظریفی که به دنبال هر میکروسرویس است، مقابله کند. با این حال، همانطور که هر تیم (معماری مرکزی/تیم فردی) شروع به یادگیری مداوم می کند، نتایج می تواند به طور چشمگیری بهتر باشد.

نتیجه گیری


بهبود مستمر در اندازه های کوچکتر این کار را آسان تر می کند.
در اصل: تمرکززدایی با قوانین صحیح خوب است - امکان نوآوری سریعتر و ريموت کنترل صنعتي ساگا همچنین نتایج نهایی بهتر در قالب کیفیت را فراهم می کند. بهبود مستمر در اندازه‌های کوچکتر، پذیرش جدیدترین نوآوری‌ها را آسان‌تر می‌کند - همچنین، چرخه‌های بازخورد فشرده‌تر، به ما امکان می‌دهد ضایعات را به حداقل برسانیم. دوقلو دیجیتال: این یک تغییر دهنده بازی است!

همانطور که من این وبلاگ را به اشتراک می گذارم، بسیار خوشحالم که بگویم، ما حضور خود را از 2 مرکز داده به 4 مرکز افزایش دادیم، معماری بیش از 8 میکروسرویس را تغییر دادیم و توانستیم ویژگی در دسترس بودن خود را چند اعشار بیشتر از جایی که از آنجا شروع کرده بودیم بهبود بخشیم. شروع سال

(دیدگاه های بیان شده در این مقاله، نظراتی است

نویسنده و ممکن است منعکس کننده موارد SAP نباشد.)

تقدیم به مقاله: COMMUNITY – یک ابتکار بینش Nasscom.


KG Chandrasekhar
KG Chandrasekhar معاون تولید دیجیتال در آزمایشگاه SAP هند است. او مسئول تحویل - معماری، توسعه، DevOps، پشتیبانی و تلاش‌های کیفی در تولید دیجیتال SAP است. KG و تیم او با چندین مشتری جهانی کار کرده اند و تجربه زیادی در کار در بازارهای نوظهور دارند. علایق کلیدی او در ساخت راه‌حل‌های ابری نهفته است که در عین ارائه TCO جذاب و حل مشکلات پیچیده، مقیاس خوبی داشته باشند.

KG Chandrasekhar می‌گوید: چند ماه گذشته چندین درس در مورد انعطاف‌پذیری و مدل‌های جدید همکاری که منجر به نوآوری در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود به ما آموخته است.


شرکت های تولیدی در چندین جغرافیا گسترش یافته اند.
دسامبر گذشته این فرصت را داشتم که کتاب "پروژه تک شاخ" را بخوانم. وقتی افکارم را برای طرح کلی این وبلاگ جمع‌آوری کردم، فکر کردم که با در نظر گرفتن برخی از نرم‌افزارهایی که در طول سال گذشته به عنوان بخشی با آن‌ها بازی کرده‌ایم، این ایده خوبی است که در مورد اینکه چقدر نزدیک به قیاس بین تولید چابک و توسعه نرم‌افزار است فکر کنم. مدیریت نرم افزار ما به عنوان یک ارائه خدمات. در ذهن من، این تلاش‌ها انگیزه‌های بسیار مشابهی دارند و بنابراین، می‌خواهم چشم‌اندازی را از هر دو حوزه به اشتراک بگذارم.

پک کامل ریموت کنترل جرثقیل ساگا L4

به طور معمول، شرکت‌های تولیدی به مناطق مختلف جغرافیایی گسترش یافته‌اند تا بهترین مزیت را از مواد خام/ورودی و استعدادها داشته باشند. خانه‌های نرم‌افزاری به شیوه‌ای مشابه عمل می‌کردند - خوشه‌ای حول عرضه مواد خام و استعداد. ارزش افزایش بهره وری و کیفیت در تولید بسیار زیاد است (ما هنوز از نوع رویه هایی که توسط تولید کنندگان خاص استفاده می شود شگفت زده هستیم). در نرم افزار نیز کاملا مشابه است. و در آخر اما نه کم‌اهمیت، با رشد صنعت، ما شاهد صرف تلاش و زمان زیادی در زمینه‌هایی مانند یادگیری مستمر هستیم: این یک مفهوم بسیار محبوب در فناوری اطلاعات پک کامل ریموت کنترل جرثقیل 4 خانه تک سرعته ساگا مدل L4 بوده است که تغییر را به عنوان یک "ثابت" تصدیق می‌کند! IT همچنان از تولید در اینجا الهام می گیرد تا به طور مداوم عملیات را بهبود بخشد.

چند زمینه را که می‌خواهم به عنوان نقاط بحث ترسیم کنم - (1) اثبات مفهوم (2) مسیریابی (3) دوقلو/نظارت دیجیتال و در نهایت (4) بهبود مستمر.

اثبات مفهوم


زمینه هایی که نیاز به درک دارند - نکات بحث.
برای هر کسی در دنیای فناوری اطلاعات ريموت کنترل صنعتي ساگا، این یک سناریوی رایج است که قبل از شروع یک ابتکار توسعه واقعی، یک اثبات مفهومی در مقیاس کوچکتر انجام شود. اکنون، در دنیای تولید، پذیرش فناوری‌هایی مانند پرینت سه‌بعدی واقعاً اعتبارسنجی چندین ویژگی محصول نهایی را در مقیاس کوچک‌تر قبل از سفر برای ساختن چیز واقعی ممکن کرده است!

تولید افزودنی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار ایفا می کند و برخی از پارامترهای عملکرد کلیدی را با ویژگی هزینه بهتر تأیید می کند. این فقط قابلیت ها و گسترش موادی نیست که می تواند در تولید مواد افزودنی استفاده شود که دائماً در حال بهبود است، کار فعالی در حال انجام است تا استانداردهای حاکم بر فرآیندهای تولید افزودنی را تعریف کند.

شباهتی بین چنین استانداردی وجود دارد که در حال تکامل است، فرض کنید استانداردسازی را در نحوه استقرار میکروسرویس‌های خود انجام می‌دهیم، به عنوان مثال، مدل‌سازی UML/CAD. آنچه ما می بینیم این است که در موارد بسیار کمی، پرینت سه بعدی امکان فشرده سازی چندین مرحله را فراهم می کند و اگر POC موفقیت آمیز باشد، تولید کننده را قادر می سازد تا یک پیشنهاد جدید را به شیوه ای مخرب با زمان کوتاه تری برای عرضه به بازار ایجاد کند. صنایع مختلفی وجود دارند که از پرینت سه بعدی به عنوان مکانیزمی موثر برای تولید/قطعات مورد نیاز در دسته های کوچک با استفاده از چاپ سه بعدی استفاده می کنند. یکی از نوآورانه‌ترین کاربردهای نوآوری پرینت سه بعدی در ماسک‌های صورت PPE (تجهیزات حفاظت شخصی) در زمان‌های اخیر دیده شده است. بنابراین، امکان ایجاد اختلال در زنجیره تامین در زمان بحران.

فرم های مسیریابی، اساس تمام فعالیت های برنامه ریزی


پرینت سه بعدی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار دارد.
از زمان‌بندی تا تعادل ظرفیت تا تخصیص نیازهای مواد و هر مرحله تبادل اسناد/اطلاعات، یک شباهت بسیار قوی بین پارادایم طراحی میکروسرویس و تکامل آن در بهینه‌سازی IT در مقابل مسیریابی در تولید وجود دارد.

چگونه آن را بسازیم؟ منابع تنگنای ما چه کسانی هستند؟ چه نوع زمان‌بندی را هنگام برنامه‌ریزی گام‌های حیاتی مانند مرحله اعتبارسنجی پذیرش/معیارسازی عملکرد انجام می‌دهیم؟ چه زمانی با کامپوننت بعدی یکپارچه می شویم؟ اینها گام های مهمی هستند که در معیارهای موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات کنترل از راه دور saga قرار می گیرند. به روشی مشابه، قابلیت‌هایی برای پشتیبانی از روش‌های نوآورانه مدیریت مسیریابی شما: از جمله گروه‌های سفارش همزمان و هر گروه سفارش، به سرپرستان فروشگاه این امکان را می‌دهد که حجم کار ريموت کنترل از راه دور صنعتي خود را برنامه‌ریزی کنند و اولویت‌ها را به بهترین نحو تنظیم کنند. در وسط همه اینها، اگر یک سفارش با اولویت "بالاتر" بعدی وجود داشته باشد، چگونه به بهترین نحو با تولید خود رفتار می کنیم تا کالای موجود و همچنین "جدید" را بتوان به شیوه ای بهینه تولید و ارسال کرد.

همانطور که معماری میکروسرویس به تیم‌های مستقل اجازه می‌دهد حتی از طریق تغییرات/به‌روزرسانی/غیره با یکدیگر همکاری کنند، تا زمانی که یک قرارداد آنها را به هم پیوند می‌دهد، این یک استراتژی کاملاً واضح برای مشتریان تولیدی بوده است که وظایف انجام شده در ERP خود را تفکیک کنند. در مقایسه با طبقه کارگاه ريموت کنترل صنعتي ساگا هر کارخانه (فعالیت‌های این واحد توسط یک سیستم اجرای تولید مستقل هدایت می‌شوند که استقلال مناسب را برای پیروی از اولویت‌ها/قراردادهای حاصل از ERP را قادر می‌سازد، اما در عین حال، انعطاف‌پذیری مناسب عملیات را ارائه می‌کند. طبقه مغازه).


بهینه سازی مسیریابی در Manu

فاکتورسازی
در طول سال گذشته، ما با پیروی از اصول معماری «شش ضلعی» و تفکیک نگرانی‌های مدیریت DB به خدمات فردی و ترویج فرهنگ توسعه در برابر قرارداد، چندین مورد از ریز سرویس‌های خود و انعطاف‌پذیری ایجاد شده در آنها را بهبود بخشیده‌ایم.

علیرغم بهترین الگوهای معماری که دنبال کردیم، نیاز به چندین ابزار نظارتی قوی پیدا کردیم تا واقعاً به اجرای راه‌حل‌های ما به‌عنوان یک عملیات خوب 24/7 کمک کند.

درست از توانایی شناسایی سلامت نمونه های پایگاه داده گرفته تا آمار CPU/حافظه میکرو سرویس گرفته تا چسب ادغام ما مانند Kafka/Redis و الگوهای بارگذاری که تأثیر منفی ایجاد می کنند، داشتن یک «دوقلو دیجیتال» خوب از اجزای ما یک امر مهم بوده است. متمایز کننده بزرگ

نظارت بر
این دقیقاً همان چیزی است که ما از مشتریان خود نیز می بینیم. داشتن داده‌ها از طبقه فروشگاه برای نظارت (و مهم‌تر از آن، تصمیم‌گیری صحیح مبتنی بر داده‌ها) یک عامل حیاتی برای دسترسی بیشتر و کیفیت بهتر است.

از هر دستگاه، ما چندین نقطه داده داریم که قابل دسترسی هستند: اگر گذشته در مورد تفسیر بصری چنین ویژگی‌هایی در طبقه مغازه بود، آینده‌ای را می‌بینیم که در آن چنین داده‌هایی می‌توانند بیشتر در دریاچه داده‌ای در فضای ابری تجزیه و تحلیل شوند و به مشتریان کمک کنند تا ترسیم کنند. چندین استنباط که زمانی که چنین اطلاعاتی به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت امکان پذیر نبود. اصل اساسی که ما احساس کردیم به ما کمک کرد: آنچه را که مهم است اندازه گیری کنیم. بر اساس داده ها عمل کنید و به طور مداوم بر اساس اندازه گیری بهبود پیدا کنید. به محض اینکه یک عملیات "قابل اندازه گیری" داشته باشیم، تغییرات/ترفندهای جاری بسیار هدفمندتر می شوند. همچنین ممکن است که ما شروع به اندازه گیری یک ویژگی «نادرست» کنیم. در چنین نقطه ای، تغییر خط مبنا مهم است، بنابراین منحنی بهبود مستمر را شروع می کنیم.

همچنین، سرمایه‌گذاری در «گام‌های کوچک» که تحولی سودمند را به همراه دارد، بسیار مهم است. در فناوری اطلاعات، اینها ممکن است در تغییرات کوچک معماری/طراحی باشد. در تولید، اینها ممکن است تغییرات کوچک برنامه ریزی/بهینه سازی باشد. مهم است که ارزش این تغییرات کوچک را اندازه گیری کرده و در یک چرخه کوچکتر قبل از شروع مراحل دگرگون کننده اعتبار سنجی کنید. خواه تغییر در اندازه پایگاه داده باشد یا بهینه سازی پرس و جو: هر دو به یک هدف کلی برای انجام کارهای بیشتر کمک می کنند. با این حال، مهم است که بررسی کنیم آیا با «کمتر» کارهای بیشتری انجام می دهیم یا خیر!

تبدیل دیجیتالی داده‌های طبقه مغازه به ما امکان می‌دهد چنین مقیاسی از تجزیه و تحلیل را انجام دهیم و همچنین بهترین روش‌ها را از بین گیاهان تأیید کنیم.

بهبود مستمر در مقابل تغییرات انفجار بزرگ


دگرگونی دیجیتال بهترین شیوه‌ها را از میان گیاهان امکان‌پذیر می‌سازد.
در گذشته، انتظار می‌رفت که دگرگونی‌ها با چرخه‌های طولانی بارداری و یک مدل آبشاری معمولی با یک مدل تکامل شوم، همه یا هیچ، تغییرات بزرگی باشد. همانطور که چابکی به سطح بعدی می رسد، ترجیح بسیار قوی تری برای پذیرش نوآوری/تغییر در تکه های بایت اندازه می بینیم. به‌جای تغییر کل راه‌حل تولید یک شبه، مشتریان ترجیح می‌دهند پیشرفت‌های ساده‌تری را اتخاذ کنند که به نیروی کار زیادی برای پیاده‌سازی نیاز ندارند.

راه‌حل‌های ما نیز دقیقاً به این شکل شروع به شکل‌دهی کرده‌اند: پذیرش ترکیبی را با سرعتی که برای مشتریان ما مناسب است، فعال کنید. از تغییرات حیاتی با «ضبط‌های ویژگی» محافظت کنید که به مشتریان اجازه می‌دهد تا قبل از ایجاد چنین تغییراتی برای کاربران نهایی، استفاده از راه‌حل‌های مخرب کمتر را برای مدت معینی ادامه دهند.

این فقط در مورد تغییر ویژگی نیست. ما ارزش زیادی را در شکل‌دهی راه‌حل‌های خود برای ارائه قابلیت ريموت کنترل صنعتي ساگا پذیرش یکپارچه‌تر می‌بینیم: اجزای داخلی می‌توانند با جدیدترین و بهترین نوآوری‌ها در فضای ابری کار کنند. Cloud با چندین مؤلفه دائمی در حال تغییر ارائه شده از ERP و غیره کار می کند. اما توانایی مصرف این قابلیت ها به طور محکم در دستان مشتریان ما است. چیزی که اغلب دست کم گرفته می شود، نیاز به «یادگیری مستمر» همراه با «بهبود مستمر» است. این واقعیت نیست که یک تیم مرکزی بتواند هوش جمعی هر طبقه کارخانه را نوآوری کند. به طور مشابه، یک تیم معماری مرکزی ممکن است همیشه نتواند با تفاوت های ظریفی که به دنبال هر میکروسرویس است، مقابله کند. با این حال، همانطور که هر تیم (معماری مرکزی/تیم فردی) شروع به یادگیری مداوم می کند، نتایج می تواند به طور چشمگیری بهتر باشد.

نتیجه گیری


بهبود مستمر در اندازه های کوچکتر این کار را آسان تر می کند.
در اصل: تمرکززدایی با قوانین صحیح خوب است - امکان نوآوری سریعتر و ريموت کنترل صنعتي ساگا همچنین نتایج نهایی بهتر در قالب کیفیت را فراهم می کند. بهبود مستمر در اندازه‌های کوچکتر، پذیرش جدیدترین نوآوری‌ها را آسان‌تر می‌کند - همچنین، چرخه‌های بازخورد فشرده‌تر، به ما امکان می‌دهد ضایعات را به حداقل برسانیم. دوقلو دیجیتال: این یک تغییر دهنده بازی است!

همانطور که من این وبلاگ را به اشتراک می گذارم، بسیار خوشحالم که بگویم، ما حضور خود را از 2 مرکز داده به 4 مرکز افزایش دادیم، معماری بیش از 8 میکروسرویس را تغییر دادیم و توانستیم ویژگی در دسترس بودن خود را چند اعشار بیشتر از جایی که از آنجا شروع کرده بودیم بهبود بخشیم. شروع سال

(دیدگاه های بیان شده در این مقاله، نظراتی است

نویسنده و ممکن است منعکس کننده موارد SAP نباشد.)

تقدیم به مقاله: COMMUNITY – یک ابتکار بینش Nasscom.


KG Chandrasekhar
KG Chandrasekhar معاون تولید دیجیتال در آزمایشگاه SAP هند است. او مسئول تحویل - معماری، توسعه، DevOps، پشتیبانی و تلاش‌های کیفی در تولید دیجیتال SAP است. KG و تیم او با چندین مشتری جهانی کار کرده اند و تجربه زیادی در کار در بازارهای نوظهور دارند. علایق کلیدی او در ساخت راه‌حل‌های ابری نهفته است که در عین ارائه TCO جذاب و حل مشکلات پیچیده، مقیاس خوبی داشته باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 733
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی