loading...

automation3

بازدید : 70
شنبه 7 خرداد 1401 زمان : 9:28

HMI چیست؟ (تعریف)
اصطلاح HMI مخفف عبارت Human Machine Interface است. در زمینه صنعتی، یک رابط کاربری کامپیوتری انسان/ماشین را توصیف می کند. با کمک رابط کاربری می توان در ماشین ها مداخله کرد و با آنها ارتباط برقرار کرد.

ما هر روز بدون اینکه متوجه باشیم از HMI استفاده می کنیم. ما دمای خودرو را تنظیم می کنیم، به بانک می رویم یا مایکروویو را کار می کنیم. چنین رابط هایی بین انسان و ماشین را می توان در صنعت یافت، اما در محیطی بسیار پیچیده تر. با این حال، سیستم اصلی یکسان است. انسان با ماشین تعامل دارد.

HMI dop107bvمتشکل از سخت افزار و نرم افزار متناسب با برنامه است. با هم، این قطعات اغلب به عنوان پانل های HMI شناخته می شوند.

اجزای HMI
اجزای سخت افزاری یک پنل HMI:
سیستم ورودی (صفحه کلید، صفحه نمایش لمسی HMI)
دستگاه خروجی (صفحه نمایش، مانیتور)
کامپیوتر صنعتی (رابط سخت افزاری)

بسته به ساختار پانل HMI، سیستم ورودی هم برای تجسم و هم به عنوان یک دستگاه خروجی استفاده می شود. اگر ورودی از طریق یک صفحه نمایش لمسی انجام شود، این اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر صفحه نمایش لمسی، ترکیب صفحه نمایش و صفحه کلید نیز به عنوان سیستم ورودی امکان پذیر است.


یک مثال روزمره از این دستگاه خودپرداز است. ورودی ها از طریق یک صفحه نمایش لمسی یکپارچه و یک صفحه کلید ثبت می شوند که به دستگاه می گوید کدام وظیفه را باید برای شما انجام دهد.


کامپیوتر صنعتی پنل HMI
در بهترین حالت، کامپیوتر صنعتی شامل طیف گسترده ای از رابط های سخت افزاری است تا درجه شخصی سازی را بیشتر کند. به عنوان مثال، پنل GESAS HMI دارای تعداد زیادی رابط سخت افزاری مختلف است تا کاربردهای ممکن را تا حد امکان انعطاف پذیر نگه دارد، همچنین به منظور محدود نکردن قابلیت استفاده از HMI ها در رابطه با فناوری های مورد استفاده.

رابط های سخت افزاری یک پنل HMI
2 خط منبع تغذیه جزئی زائد 24V/GND
2 رابط اترنت 100 مگابیت بر ثانیه
2 رابط CAN جدا شده گالوانیکی (D-SUB9، نر)
2 ورودی دیجیتال (24 ولت)
2 خروجی دیجیتال (24 ولت، 100 میلی آمپر)
1 رابط پرسرعت USB2.0 (میزبان، نوع A)
1 اسلات کارت SD، قابل دسترسی از پشت، قابل قفل، قابل تنظیم به عنوان افزایش حافظه یا بوت رسانه

نرم افزار یک HMI
بسته به وظایفی که یک پنل HMI بر عهده می گیرد، اجزای HMI در مهندسی هماهنگ می شوند. در اینجا، توسعه دهنده نرم افزار معمولا توسط سیستم عامل های تخصصی پشتیبانی می شود. هنگام توسعه نرم افزار پانل، عملکردهای اساسی برای نظارت، تشخیص و کنترل سیستم های HMI مرکزی یا غیرمتمرکز را می توان در نظر گرفت.


سیستم‌های عامل پانل‌های HMI از توسعه‌دهنده نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که سیستم هرگز فراتر از توانایی‌هایش استفاده نمی‌شود و وظایف همیشه به موقع پردازش می‌شوند. بنابراین، وظایف نه تنها بر اساس اولویت، بلکه بر اساس مشخصات زمانی مورد بررسی قرار می گیرند. این سیستم را قادر می سازد تا به رویدادهای خارجی مانند تعاملات کاربر در زمان واقعی و بدون تاخیر واکنش نشان دهد.

بنابراین یک سیستم HMI یکی از مهمترین رابط های کاربری در فرآیندهای صنعتی است. آنها کانون توجه آینده فناوری هستند و به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

حسگرهای خارج از پانل HMI برای نظارت و تشخیص ماشین‌ها و سیستم‌ها، به عنوان مثال برای ثبت و انتقال داده‌های وضعیت و اطلاعات مربوط به سایش استفاده می‌شوند. داده ها در زمان واقعی ذخیره و در دسترس قرار می گیرند. به عنوان مثال، هنگامی که به یک مقدار مشخص رسید، یک بلیط برای بخش فناوری/خدمات می تواند به طور خودکار باز شود. کنترل سیستم HMI از طریق پنل HMI قابل هماهنگی است. این پنل با یک سیستم کنترل خارجی ارتباط برقرار می کند که عملکرد متمرکز یا غیرمتمرکز ماشین ها و سیستم ها را امکان پذیر می کند.

فرآیندهای فردی توسط مدارهای الکترونیکی کنترل می شوند. اطلاعات از دستگاه جمع‌آوری می‌شود و به رایانه اصلی (HMI) منتقل می‌شود، که آن را به روشی کاربرپسند نقشه‌برداری می‌کند.

پنل های لینوکس و HMI جاسازی شده
راه اندازی یک پنل HMI با لینوکس جاسازی شده به شدت برای سخت افزار یک سیستم تعبیه شده به صورت جداگانه طراحی شده است.

در این مقاله درباره HMI و لینوکس جاسازی شده بیشتر بدانید: https://www.gesas.de/de/news/hmi-panel-embedded-linux.html

سایر زمینه های کاربردی برای پانل های HMI
HMI ها را می توان تقریباً در هر بخش صنعتی یافت، اما نه به طور انحصاری. سایر مناطق نیز از مزایای HMI های با کارایی بالا برای برقراری ارتباط با ماشین ها و بهینه سازی فرآیندها استفاده می کنند. برخی از صنایعی که HMI در آنها استفاده می شود:

صنعت انرژی
نفت و گاز
حمل و نقل
صنایع غذایی و آشامیدنی
بازیافت
مدیریت آب آشامیدنی و پساب
تولید
و خیلی بیشتر

بازدید : 33
چهارشنبه 17 فروردين 1401 زمان : 10:50

KG Chandrasekhar می‌گوید: چند ماه گذشته چندین درس در مورد انعطاف‌پذیری و مدل‌های جدید همکاری که منجر به نوآوری در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود به ما آموخته است.


شرکت های تولیدی در چندین جغرافیا گسترش یافته اند.
دسامبر گذشته این فرصت را داشتم که کتاب "پروژه تک شاخ" را بخوانم. وقتی افکارم را برای طرح کلی این وبلاگ جمع‌آوری کردم، فکر کردم که با در نظر گرفتن برخی از نرم‌افزارهایی که در طول سال گذشته به عنوان بخشی با آن‌ها بازی کرده‌ایم، این ایده خوبی است که در مورد اینکه چقدر نزدیک به قیاس بین تولید چابک و توسعه نرم‌افزار است فکر کنم. مدیریت نرم افزار ما به عنوان یک ارائه خدمات. در ذهن من، این تلاش‌ها انگیزه‌های بسیار مشابهی دارند و بنابراین، می‌خواهم چشم‌اندازی را از هر دو حوزه به اشتراک بگذارم.

پک کامل ریموت کنترل جرثقیل ساگا L4

به طور معمول، شرکت‌های تولیدی به مناطق مختلف جغرافیایی گسترش یافته‌اند تا بهترین مزیت را از مواد خام/ورودی و استعدادها داشته باشند. خانه‌های نرم‌افزاری به شیوه‌ای مشابه عمل می‌کردند - خوشه‌ای حول عرضه مواد خام و استعداد. ارزش افزایش بهره وری و کیفیت در تولید بسیار زیاد است (ما هنوز از نوع رویه هایی که توسط تولید کنندگان خاص استفاده می شود شگفت زده هستیم). در نرم افزار نیز کاملا مشابه است. و در آخر اما نه کم‌اهمیت، با رشد صنعت، ما شاهد صرف تلاش و زمان زیادی در زمینه‌هایی مانند یادگیری مستمر هستیم: این یک مفهوم بسیار محبوب در فناوری اطلاعات پک کامل ریموت کنترل جرثقیل 4 خانه تک سرعته ساگا مدل L4 بوده است که تغییر را به عنوان یک "ثابت" تصدیق می‌کند! IT همچنان از تولید در اینجا الهام می گیرد تا به طور مداوم عملیات را بهبود بخشد.

چند زمینه را که می‌خواهم به عنوان نقاط بحث ترسیم کنم - (1) اثبات مفهوم (2) مسیریابی (3) دوقلو/نظارت دیجیتال و در نهایت (4) بهبود مستمر.

اثبات مفهوم


زمینه هایی که نیاز به درک دارند - نکات بحث.
برای هر کسی در دنیای فناوری اطلاعات ريموت کنترل صنعتي ساگا، این یک سناریوی رایج است که قبل از شروع یک ابتکار توسعه واقعی، یک اثبات مفهومی در مقیاس کوچکتر انجام شود. اکنون، در دنیای تولید، پذیرش فناوری‌هایی مانند پرینت سه‌بعدی واقعاً اعتبارسنجی چندین ویژگی محصول نهایی را در مقیاس کوچک‌تر قبل از سفر برای ساختن چیز واقعی ممکن کرده است!

تولید افزودنی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار ایفا می کند و برخی از پارامترهای عملکرد کلیدی را با ویژگی هزینه بهتر تأیید می کند. این فقط قابلیت ها و گسترش موادی نیست که می تواند در تولید مواد افزودنی استفاده شود که دائماً در حال بهبود است، کار فعالی در حال انجام است تا استانداردهای حاکم بر فرآیندهای تولید افزودنی را تعریف کند.

شباهتی بین چنین استانداردی وجود دارد که در حال تکامل است، فرض کنید استانداردسازی را در نحوه استقرار میکروسرویس‌های خود انجام می‌دهیم، به عنوان مثال، مدل‌سازی UML/CAD. آنچه ما می بینیم این است که در موارد بسیار کمی، پرینت سه بعدی امکان فشرده سازی چندین مرحله را فراهم می کند و اگر POC موفقیت آمیز باشد، تولید کننده را قادر می سازد تا یک پیشنهاد جدید را به شیوه ای مخرب با زمان کوتاه تری برای عرضه به بازار ایجاد کند. صنایع مختلفی وجود دارند که از پرینت سه بعدی به عنوان مکانیزمی موثر برای تولید/قطعات مورد نیاز در دسته های کوچک با استفاده از چاپ سه بعدی استفاده می کنند. یکی از نوآورانه‌ترین کاربردهای نوآوری پرینت سه بعدی در ماسک‌های صورت PPE (تجهیزات حفاظت شخصی) در زمان‌های اخیر دیده شده است. بنابراین، امکان ایجاد اختلال در زنجیره تامین در زمان بحران.

فرم های مسیریابی، اساس تمام فعالیت های برنامه ریزی


پرینت سه بعدی نقش مهمی در کاهش زمان عرضه به بازار دارد.
از زمان‌بندی تا تعادل ظرفیت تا تخصیص نیازهای مواد و هر مرحله تبادل اسناد/اطلاعات، یک شباهت بسیار قوی بین پارادایم طراحی میکروسرویس و تکامل آن در بهینه‌سازی IT در مقابل مسیریابی در تولید وجود دارد.

چگونه آن را بسازیم؟ منابع تنگنای ما چه کسانی هستند؟ چه نوع زمان‌بندی را هنگام برنامه‌ریزی گام‌های حیاتی مانند مرحله اعتبارسنجی پذیرش/معیارسازی عملکرد انجام می‌دهیم؟ چه زمانی با کامپوننت بعدی یکپارچه می شویم؟ اینها گام های مهمی هستند که در معیارهای موفقیت پروژه های فناوری اطلاعات کنترل از راه دور saga قرار می گیرند. به روشی مشابه، قابلیت‌هایی برای پشتیبانی از روش‌های نوآورانه مدیریت مسیریابی شما: از جمله گروه‌های سفارش همزمان و هر گروه سفارش، به سرپرستان فروشگاه این امکان را می‌دهد که حجم کار ريموت کنترل از راه دور صنعتي خود را برنامه‌ریزی کنند و اولویت‌ها را به بهترین نحو تنظیم کنند. در وسط همه اینها، اگر یک سفارش با اولویت "بالاتر" بعدی وجود داشته باشد، چگونه به بهترین نحو با تولید خود رفتار می کنیم تا کالای موجود و همچنین "جدید" را بتوان به شیوه ای بهینه تولید و ارسال کرد.

همانطور که معماری میکروسرویس به تیم‌های مستقل اجازه می‌دهد حتی از طریق تغییرات/به‌روزرسانی/غیره با یکدیگر همکاری کنند، تا زمانی که یک قرارداد آنها را به هم پیوند می‌دهد، این یک استراتژی کاملاً واضح برای مشتریان تولیدی بوده است که وظایف انجام شده در ERP خود را تفکیک کنند. در مقایسه با طبقه کارگاه ريموت کنترل صنعتي ساگا هر کارخانه (فعالیت‌های این واحد توسط یک سیستم اجرای تولید مستقل هدایت می‌شوند که استقلال مناسب را برای پیروی از اولویت‌ها/قراردادهای حاصل از ERP را قادر می‌سازد، اما در عین حال، انعطاف‌پذیری مناسب عملیات را ارائه می‌کند. طبقه مغازه).


بهینه سازی مسیریابی در Manu

فاکتورسازی
در طول سال گذشته، ما با پیروی از اصول معماری «شش ضلعی» و تفکیک نگرانی‌های مدیریت DB به خدمات فردی و ترویج فرهنگ توسعه در برابر قرارداد، چندین مورد از ریز سرویس‌های خود و انعطاف‌پذیری ایجاد شده در آنها را بهبود بخشیده‌ایم.

علیرغم بهترین الگوهای معماری که دنبال کردیم، نیاز به چندین ابزار نظارتی قوی پیدا کردیم تا واقعاً به اجرای راه‌حل‌های ما به‌عنوان یک عملیات خوب 24/7 کمک کند.

درست از توانایی شناسایی سلامت نمونه های پایگاه داده گرفته تا آمار CPU/حافظه میکرو سرویس گرفته تا چسب ادغام ما مانند Kafka/Redis و الگوهای بارگذاری که تأثیر منفی ایجاد می کنند، داشتن یک «دوقلو دیجیتال» خوب از اجزای ما یک امر مهم بوده است. متمایز کننده بزرگ

نظارت بر
این دقیقاً همان چیزی است که ما از مشتریان خود نیز می بینیم. داشتن داده‌ها از طبقه فروشگاه برای نظارت (و مهم‌تر از آن، تصمیم‌گیری صحیح مبتنی بر داده‌ها) یک عامل حیاتی برای دسترسی بیشتر و کیفیت بهتر است.

از هر دستگاه، ما چندین نقطه داده داریم که قابل دسترسی هستند: اگر گذشته در مورد تفسیر بصری چنین ویژگی‌هایی در طبقه مغازه بود، آینده‌ای را می‌بینیم که در آن چنین داده‌هایی می‌توانند بیشتر در دریاچه داده‌ای در فضای ابری تجزیه و تحلیل شوند و به مشتریان کمک کنند تا ترسیم کنند. چندین استنباط که زمانی که چنین اطلاعاتی به صورت مجزا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت امکان پذیر نبود. اصل اساسی که ما احساس کردیم به ما کمک کرد: آنچه را که مهم است اندازه گیری کنیم. بر اساس داده ها عمل کنید و به طور مداوم بر اساس اندازه گیری بهبود پیدا کنید. به محض اینکه یک عملیات "قابل اندازه گیری" داشته باشیم، تغییرات/ترفندهای جاری بسیار هدفمندتر می شوند. همچنین ممکن است که ما شروع به اندازه گیری یک ویژگی «نادرست» کنیم. در چنین نقطه ای، تغییر خط مبنا مهم است، بنابراین منحنی بهبود مستمر را شروع می کنیم.

همچنین، سرمایه‌گذاری در «گام‌های کوچک» که تحولی سودمند را به همراه دارد، بسیار مهم است. در فناوری اطلاعات، اینها ممکن است در تغییرات کوچک معماری/طراحی باشد. در تولید، اینها ممکن است تغییرات کوچک برنامه ریزی/بهینه سازی باشد. مهم است که ارزش این تغییرات کوچک را اندازه گیری کرده و در یک چرخه کوچکتر قبل از شروع مراحل دگرگون کننده اعتبار سنجی کنید. خواه تغییر در اندازه پایگاه داده باشد یا بهینه سازی پرس و جو: هر دو به یک هدف کلی برای انجام کارهای بیشتر کمک می کنند. با این حال، مهم است که بررسی کنیم آیا با «کمتر» کارهای بیشتری انجام می دهیم یا خیر!

تبدیل دیجیتالی داده‌های طبقه مغازه به ما امکان می‌دهد چنین مقیاسی از تجزیه و تحلیل را انجام دهیم و همچنین بهترین روش‌ها را از بین گیاهان تأیید کنیم.

بهبود مستمر در مقابل تغییرات انفجار بزرگ


دگرگونی دیجیتال بهترین شیوه‌ها را از میان گیاهان امکان‌پذیر می‌سازد.
در گذشته، انتظار می‌رفت که دگرگونی‌ها با چرخه‌های طولانی بارداری و یک مدل آبشاری معمولی با یک مدل تکامل شوم، همه یا هیچ، تغییرات بزرگی باشد. همانطور که چابکی به سطح بعدی می رسد، ترجیح بسیار قوی تری برای پذیرش نوآوری/تغییر در تکه های بایت اندازه می بینیم. به‌جای تغییر کل راه‌حل تولید یک شبه، مشتریان ترجیح می‌دهند پیشرفت‌های ساده‌تری را اتخاذ کنند که به نیروی کار زیادی برای پیاده‌سازی نیاز ندارند.

راه‌حل‌های ما نیز دقیقاً به این شکل شروع به شکل‌دهی کرده‌اند: پذیرش ترکیبی را با سرعتی که برای مشتریان ما مناسب است، فعال کنید. از تغییرات حیاتی با «ضبط‌های ویژگی» محافظت کنید که به مشتریان اجازه می‌دهد تا قبل از ایجاد چنین تغییراتی برای کاربران نهایی، استفاده از راه‌حل‌های مخرب کمتر را برای مدت معینی ادامه دهند.

این فقط در مورد تغییر ویژگی نیست. ما ارزش زیادی را در شکل‌دهی راه‌حل‌های خود برای ارائه قابلیت ريموت کنترل صنعتي ساگا پذیرش یکپارچه‌تر می‌بینیم: اجزای داخلی می‌توانند با جدیدترین و بهترین نوآوری‌ها در فضای ابری کار کنند. Cloud با چندین مؤلفه دائمی در حال تغییر ارائه شده از ERP و غیره کار می کند. اما توانایی مصرف این قابلیت ها به طور محکم در دستان مشتریان ما است. چیزی که اغلب دست کم گرفته می شود، نیاز به «یادگیری مستمر» همراه با «بهبود مستمر» است. این واقعیت نیست که یک تیم مرکزی بتواند هوش جمعی هر طبقه کارخانه را نوآوری کند. به طور مشابه، یک تیم معماری مرکزی ممکن است همیشه نتواند با تفاوت های ظریفی که به دنبال هر میکروسرویس است، مقابله کند. با این حال، همانطور که هر تیم (معماری مرکزی/تیم فردی) شروع به یادگیری مداوم می کند، نتایج می تواند به طور چشمگیری بهتر باشد.

نتیجه گیری


بهبود مستمر در اندازه های کوچکتر این کار را آسان تر می کند.
در اصل: تمرکززدایی با قوانین صحیح خوب است - امکان نوآوری سریعتر و ريموت کنترل صنعتي ساگا همچنین نتایج نهایی بهتر در قالب کیفیت را فراهم می کند. بهبود مستمر در اندازه‌های کوچکتر، پذیرش جدیدترین نوآوری‌ها را آسان‌تر می‌کند - همچنین، چرخه‌های بازخورد فشرده‌تر، به ما امکان می‌دهد ضایعات را به حداقل برسانیم. دوقلو دیجیتال: این یک تغییر دهنده بازی است!

همانطور که من این وبلاگ را به اشتراک می گذارم، بسیار خوشحالم که بگویم، ما حضور خود را از 2 مرکز داده به 4 مرکز افزایش دادیم، معماری بیش از 8 میکروسرویس را تغییر دادیم و توانستیم ویژگی در دسترس بودن خود را چند اعشار بیشتر از جایی که از آنجا شروع کرده بودیم بهبود بخشیم. شروع سال

(دیدگاه های بیان شده در این مقاله، نظراتی است

نویسنده و ممکن است منعکس کننده موارد SAP نباشد.)

تقدیم به مقاله: COMMUNITY – یک ابتکار بینش Nasscom.


KG Chandrasekhar
KG Chandrasekhar معاون تولید دیجیتال در آزمایشگاه SAP هند است. او مسئول تحویل - معماری، توسعه، DevOps، پشتیبانی و تلاش‌های کیفی در تولید دیجیتال SAP است. KG و تیم او با چندین مشتری جهانی کار کرده اند و تجربه زیادی در کار در بازارهای نوظهور دارند. علایق کلیدی او در ساخت راه‌حل‌های ابری نهفته است که در عین ارائه TCO جذاب و حل مشکلات پیچیده، مقیاس خوبی داشته باشند.

بازدید : 64
دوشنبه 2 اسفند 1400 زمان : 18:13

این اولین مرکز تجربه در نوع خود به مشتریان پلتفرمی برای دسترسی به طیف کاملی از خودروهای الکتریکی Piaggio Apé در هر دو بخش بار و مسافر می دهد.


مرکز تجربه EV سه چرخ، Essem Tekno Services
کلکته، 15 فوریه 2022: Piaggio Vehicles Pvt Ltd (PVPL)، یک شرکت تابعه 100٪ از Piaggio Group ایتالیا، رهبر اروپا در بخش 2Wheeler و تولید کننده پیشرو هند در خودروهای تجاری کوچک با اولین خودروی الکتریکی سه چرخ خود وارد بازار بنگال غربی شد. مرکز تجربه، Essem Tekno Services Pvt. Ltd در کلکته. این نمایندگی توسط آقای Arup Roy، وزیر همکاری دولت بنگال غربی، آقای Kalyan Ghosh، MLA، آقای Ajay Bhattacjee، عضو منتخب هیئت مدیره RTA، Howrah، دولت بنگال غربی و آقای Soumya Sen از Essem Tekno به همراه آقای مهندس افتتاح شد. Navneet Sahni Sr معاون - Piaggio Vehicles Pvt. Ltd.


این اولین مرکز تجربه در نوع خود به مشتریان پلتفرمی برای دسترسی به طیف کاملی از خودروهای الکتریکی Piaggio Apé در هر دو بخش بار و مسافر می دهد.


آقای Saju Nair، EVP و رئیس تجارت خودروهای تجاری، Piaggio Vehicles Pvt Ltd گفت: «خوشحالیم که سال 2022 را با نفوذ جدید در بازار آغاز می کنیم. بنگال غربی یک بازار مهم سه چرخ است و از این رو، مرکز تجربه خودروهای برقی Piaggio به نیازهای رو به رشد اتصال آخرین مایل کلکته به روشی پایدار پاسخ خواهد داد.پک ریموت کنترل با سیاست های آتی EV اعلام شده در بودجه اتحادیه، شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای برقی در سراسر کشور هستیم. ما ردپای خود را با نمایندگی های بیشتر در چندین شهر در ایالت گسترش خواهیم داد. طیف خودروهای Apé Electrik به دلیل هزینه کم کارکرد و برد برتر با حداکثر راحتی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درآمد بالاتری را ارائه دهند.


در این مراسم، آقای Soumya Sen از Essem Tekno گفت: "ما مفتخریم که شریک Piaggio هستیم و Piaggio Apé Electrik را به بنگال غربی می آوریم. این انجمن سفر جدیدی را برای پیاجیو در ایالت آغاز خواهد کرد و کلکته را به برق تبدیل خواهد کرد. با حمایت دولت ایالتی در ایجاد زیرساخت‌ها و سیاست‌های حمایت از EV، ما شاهد پذیرش آسان‌تر و سریع‌تر در بین مشتریان هستیم. ما مشتاقانه منتظر دریافت پاسخ قاطع هستیم.»


Apé E-Xtra FX جدید قدرتمندترین محموله الکتریکی در این بخش با توان خروجی 9.5 کیلووات است. این بدنه شاستی ساگا دارای ساختار ثابت تمام فلزی است که دارای طول عرشه بار مفید 6 فوت است. همچنین برای اتوماسیون برنامه هایی مانند ون تحویل، جمع آوری زباله و غیره قابل تنظیم است.


خودروی سواری Apé E-City FX سودآورترین خودروی سه چرخ است. ویژگی‌های برتر و سواری راحت آن، تعداد سفرهای بالاتر و بهترین درآمد را تضمین می‌کند.



بازدید : 93
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 14:23

HMI چیست؟
Human Machine Interface یا معمولاً Man Machine Interface نامیده می شود نرم افزار رابط بین ماشین یا کارخانه و اپراتور یا ناظر است.



HMI برای تسهیل کار صنایع فرآیندی و نظارت بر وضعیت یک فرآیند به صورت آنلاین طراحی شده است.

هدف از استفاده از HMI جمع آوری و نمایش اطلاعات از فرآیند کارخانه پد است. علاوه بر این، HMI به عنوان وسیله ای برای اپراتورها برای دسترسی به سیستم های اتوماسیون در این زمینه (عملیاتی، تعمیر و نگهداری و عیب یابی، توسعه) مفید است.

HMI (رابط ماشین انسانی) تابعی از فناوری واقعی است. بنابراین با ساخت یک طراحی HMI مناسب کار فیزیکی را آسان می کند

مفهوم مدرن HMI در صنعت، رسانه ای برای ارتباط بین اپراتورها و طراحی است که به طور ایده آل قادر به ارائه اطلاعات لازم است، به طوری که برنامه ریزی با حداکثر کارایی انجام شود.

وظایف HMI:
ارائه اطلاعات به روز کارخانه به اپراتورها از طریق رابط کاربری گرافیکی.
دستورالعمل های اپراتور را به دستگاه ترجمه کنید
ایستگاه توسعه مهندسی
قطعات HMI:
نمایشگر استاتیک و دینامیک
مدیریت آلارم
پرطرفدار
گزارش نویسی
نمایشگر استاتیک و دینامیک
در صفحه نمایش HMI دو نوع نما وجود دارد، یعنی اشیاء ثابت و اشیاء پویا

شی ایستا، که شیئی است که مستقیماً با تجهیزات یا پایگاه داده مرتبط است.
مثال: متن ایستا، طرح واحد تولید
اشیاء پویا، که اشیایی هستند که به اپراتورها اجازه می دهند با فرآیندها، تجهیزات یا پایگاه های داده تعامل داشته باشند و به اپراتورها اجازه انجام اقدامات کنترلی را می دهند. مثال: دکمه های فشاری، چراغ ها، نمودارها
مدیریت آلارم
یک سیستم تولید بزرگ می تواند تا بسیاری از آلارم ها را نظارت کند. با بسیاری از این آلارم ها می تواند اپراتور را گیج کند. هر آلارم باید توسط اپراتور تایید شود تا عمل با توجه به نوع آلارم انجام شود. بنابراین یک مدیریت آلارم با هدف حذف آلارم های بی معنی مورد نیاز است

انواع دزدگیر عبارتند از

زنگ هشدار مطلق – زیاد و زیاد – زیاد و کم
هشدار انحراف -انحراف زیاد، انحراف کم
هشدارهای چرخشی تغییر – نرخ تغییر مثبت، نرخ تغییر منفی
پرطرفدار:
تغییرات متغیرهای فرآیند پیوسته در صورتی بهترین هستند که با استفاده از نمودار رنگی ارائه شوند. نمودار گزارش شده می تواند خلاصه یا تاریخی باشد.

گزارش نویسی:
نتیجه تصویر برای گزارش های hmi
گزارش‌دهی با استفاده از یک تولیدکننده گزارش مانند گزارش‌های خلاصه هشدار، گزارش‌های عمومی را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، گزارش را می توان در پایگاه داده، سیستم پیام رسانی و نظارت مبتنی بر وب نیز گزارش کرد.

تهیه گزارش های خاص با استفاده از یک گزارش ساز خاص ساخته می شود. گزارش‌ها را می‌توان از راه‌های مختلف، از جمله از طریق فعال‌سازی دوره‌ای در فواصل زمانی معین مانند فعالیت‌های روزانه یا ماهانه و همچنین از طریق اپراتورهای تقاضا به دست آورد.

اجزای HMI:
رسانه ارتباطی: رسانه کابلی / سیمی (اترنت و سریال) و رادیو رسانه / بی سیم (Wifi، مودم GSM، رادیو). برای کنترل از راه دور، بهتر است از اترنت استفاده کنید.
سخت افزار کامپیوتر که دارای حداقل مشخصات پردازنده کلاس پنتیوم 200، هارد دیسک خالی 500 مگابایتی، رم 64 مگابایت، آداپتور ویدئویی رم SVGA SMB، دستگاه اشاره گر و آداپتور شبکه نصب شده است.
نرم افزار HMI (Intouch Wonderware، RSView32، و غیره)، و OPC (سرور TOP، OPC Link و غیره).

بازدید : 35
چهارشنبه 17 آذر 1400 زمان : 11:38

پنل های حرفه ای HMI

HMI: پنل های حرفه ای
خانواده پنل لمسی VIPA برای تمام کاربردها در کارخانه، فرآیند و اتوماسیون ساختمان مناسب است. با توجه به محفظه دایکاست آلومینیومی، پنل های لمسی VIPA از نظر مکانیکی بسیار قوی هستند. این دستگاه ها با داشتن حفاظت IP65 در سمت جلو، در محیط های صنعتی خشن نیز زنده می مانند.

نمونه کارها از صفحه نمایش رنگی 6.5 اینچی TFT تا 12 اینچی TFT متغیر است. طراحی فشرده امکان استفاده از پنل های لمسی VIPA را در فضاهای محدود نیز فراهم می کند. پانل ها را می توان به صورت افقی یا عمودی کار کرد.

امکانات:
اندازه نمایشگر: 6.5 تا 12 اینچ

نوع نمایشگر: رنگی TFT

پردازنده: XScale 800 مگاهرتز

رابط ها: RS232، RS485، RS422، MPI، PROFIBUS-DP Slave، Ethernet RJ45، USB-A، USB-B (بسته به نوع پنل)

حافظه: قبلاً یکپارچه شده است، همچنین با کارت SD، MMC و 0 CF قابل ارتقا است

شامل VIPA PLCTOOL: (امکان آپلود/دانلود برنامه‌ها از کنترل‌های مبتنی بر VIPA و STEP7، خواندن بافر تشخیص، و همچنین شروع و توقف CPUهای متصل بدون استفاده از واحد برنامه‌نویسی را می‌دهد)

از جمله سیستم عامل Windows Embedded CE 6.0 Professional و سیستم تصویرسازی Movicon

سیستم تجسم موویکن:
ویرایشگر گرافیک های برداری با کتابخانه قدرتمند و جذاب کاراکترها

کتابخانه گسترده درایور I/O (وارد کردن متغیرها از PLC امکان پذیر است)

مدیریت آلارم قدرتمند

پشتیبانی چند زبانه

تداخل و کسب داده های عملیاتی از جمله امکان ارزیابی

آرشیو داده های فرآیند با منحنی های روند

کتابخانه گسترده درایور

مقیاس پذیری پروژه سیستم های پایه به پلت فرم موویکن اسکادا

پشتیبانی چند زبانه

ذخیره و مدیریت گسترده کاربر

مدیریت از راه دور برای طراحی و نگهداری از راه دور

دسترسی از راه دور از طریق کلاینت استاندارد VNC امکان پذیر است

شبکه یکپارچه اترنت TCP/IP

منطق یکپارچه AWL (STEP5/STEP7)

همچنین در ترکیب با بسیاری از کنترلرهای سازنده های مختلف قابل نصب است

HMI: رایانه شخصی
ترکیب رایانه‌های شخصی صنعتی با آخرین ویژگی‌های عملکرد هنری و پنل لمسی با قابلیت‌های نمایش ایده‌آل، کاربر را قادر می‌سازد تا عملکرد بالا را در کوچک‌ترین فضا متمرکز کند. جدیدترین فناوری پردازنده اتم اینتل، حافظه کاری یکپارچه بزرگ و وضوح صفحه نمایش تا Full HD با رایانه شخصی با پنل 21.5 اینچی از بهترین ها هستند. این پنل ها نیز مانند سایر پنل های لمسی VIPA دارای رابط های مفید متعددی هستند. سیستم عامل های از پیش نصب شده Windows Embedded Compact 7 یا Windows Embedded Standard 7 در دنیای کامپیوترهای شخصی پیشرفته هستند. برای تجسم برنامه های خود یا به صورت اختیاری آخرین تجسم موویکن از پیش نصب شده را می توان انتخاب کرد.

امکانات
اندازه نمایشگر: 10،1 اینچ عریض (16:10)، 15،6 اینچ (16:9) و 21،5 اینچ عرض (16:9)

وضوح صفحه نمایش: 1280x800 (10.1 اینچ)، 1366x768 (15.6") و 1920x1080 (21.5")

نوع نمایشگر: PCAP، Multitouch

مسکن: فلزی

پردازنده: Intel Atom D2550 dualcore@1,86 گیگاهرتز

رابط ها: 2x اترنت (10/100/1000)، 4x USB 2.0، 2x سریال (RS232, RS422/RS485)، خروجی صدا

حافظه: حافظه کاری 2 گیگابایت

سیستم عامل و حافظه کاربر: 16 گیگابایت mit WES7، 2 گیگابایت mit WEC7

اسلات کارت حافظه: CFast

سیستم عامل: Windows Embedded Compact 7 یا Windows Embedded Standard 7

تجسم: اختیاری Movicon 11 CE Standard از پیش نصب شده است

سیستم بصری Movicon
ویرایشگر گرافیک برداری با کتابخانه نمادهای قدرتمند و واضح

کتابخانه جامع درایور I/O (وارد کردن متغیرها از PLC امکان پذیر است)

مدیریت کارآمد هشدار

پشتیبانی از زبان چند زبانه

اختلال و کسب داده های عملیاتی

آرشیو کردن داده های فرآیند با منحنی های روند

کتابخانه جامع درایور

مقیاس پذیری پروژه سیستم های پایه موویکن به پلتفرم موویکن اسکادا

مدیریت کاربر امن و جامع

مدیریت از راه دور برای برنامه ریزی پروژه و نگهداری از راه دور

دسترسی از راه دور از طریق سرویس گیرنده استاندارد VCN امکان پذیر است

شبکه یکپارچه اترنت TCP/IP

منطق IL یکپارچه (STEP5/STEP7)

همچنین قابل استقرار، البته، در ترکیب با بسیاری از کنترلرهای تولیدکنندگان دیگر

برچسب ها اتوماسیون صنعتی ,
بازدید : 23
سه شنبه 9 آذر 1400 زمان : 10:15

سیستم کنترل توزیع‌شده PlantPAx® 5.0 (DCS) عملکرد فرآیند جدیدی را که بومی کنترل‌کننده‌ها، معماری‌های ایمن سایبری و در دسترس بودن سیستم و گردش کار بهبود یافته است، معرفی می‌کند. این مزایا به کاهش پیچیدگی DCS سنتی و هزینه های کلی در تمام مراحل چرخه حیات کارخانه برای صنایع هیبریدی و فرآیندی کمک می کند. با آخرین نسخه PlantPAx® 5.0 DCS، تحول دیجیتال خود را تسریع کنید و با کنترل‌کننده‌های فرآیند ControlLogix® 5580 و CompactLogix™ 5380، فرصت‌های بیشتری را باز کنید.

چه خبر؟
گسترش پورتفولیو پاسخگوی نیازهای کاربردی جدید عملکرد و صنعت است
گسترش نمونه کارها ControlLogix 5580 از طریق انتشار نرم افزار Studio 5000 Logix Designer® نسخه 33 فعال شده است و تعهد ما را برای برآوردن نیازهای عملکرد مشتری و برنامه های کاربردی صنعت با معرفی قابلیت اضافی کنترلر 5580 و کنترل کننده های جدید زیر نشان می دهد: فرآیند، دمای شدید، و بدون انرژی ذخیره شده

ویژگی ها و مزایای کلیدی:

قابلیت اضافی

مزایای معماری کنترلر ControlLogix 5580 را فعال می کند
دسترسی به نسل بعدی ورودی/خروجی
مبنایی را برای کنترل کننده های فرآیند ما فراهم می کند
ویژگی های بهره وری پیشرفته مانند صفحه نمایش داخلی، کارت دیجیتال امن (SD) 2 گیگابایتی
یک سیستم عامل برای همه راه حل ها، استاندارد و اضافی
هرگز جریمه حافظه را برای فعال کردن افزونگی تجربه نکنید
کنترل کننده فرآیند

برای صنایعی مانند غذا و نوشیدنی، نفت و گاز، مواد شیمیایی، پلاستیک، علوم زیستی، فلزات و معدن
دارای عملکرد کنترلر استاندارد از جمله حرکت و پوشش منسجم
ادغام دقیق با سیستم PlantPAx® 5.0 نیاز به وارد کردن دستورالعمل افزودنی را کاهش می دهد.
مشترک شوید و اطلاعات تشخیصی را از طریق FactoryTalk® View Site Edition بدون برنامه‌نویسی اضافی دریافت کنید
کنترل کننده دمای شدید

عملکرد از -25 درجه سانتیگراد تا + 70 درجه سانتیگراد
طراحی کانوکشن خنک شده
گواهینامه های محصول مشابه محصول استاندارد را حفظ می کند
تست شده بر اساس ANSI/ISA-S71.04-1985. استانداردهای کلاس G3
بدون کنترل کننده انرژی ذخیره شده
برای استفاده در کاربردهای مناطق خطرناک مانند معادن زیرزمینی و پالایشگاه هایی که نیاز به تخلیه انرژی کمتر از 200 ژول دارند.

بررسی اجمالی
ارائه گواهینامه استاندارد امنیتی سیستم کنترل قوی - TÜV Rheinland IEC 62443-4-2
با استفاده از کنترلر 5580 تا 45 درصد ظرفیت به دست می آورد
دارای یک پورت اترنت 1 گیگابیتی (گیگابیتی) تعبیه شده که ارتباطات پرسرعت، I/O و کنترل حرکت را امکان پذیر می کند.
عملکردهای کنترل کننده را ارائه می دهد که عملکرد سیستم را به حداکثر می رساند
شامل تشخیص و ثبت تغییرات مبتنی بر کنترلر، سیستم عامل کنترلر با امضای دیجیتال، و کنترل دسترسی مبتنی بر نقش برای امنیت بیشتر
نمایشگری را ارائه می دهد که امکان تشخیص و عیب یابی پیشرفته را فراهم می کند
برای کمک به محافظت در محیط های خشن، روکش منسجم ارائه می دهد. این محصولات دارای یک "K" در شماره کاتالوگ هستند
گزینه های حافظه از 3 مگابایت تا 40 مگابایت را ارائه می دهد
شامل یک گزینه منبع تغذیه باریک 1756 برای سری B و C استاندارد و شاسی 1756 XT است که در صورت محدود بودن فضا، 29٪ کاهش عرض را ارائه می دهد.
شاسی با حداکثر 17 اسلات با روکش استاندارد و منسجم ارائه می دهد
کنترلرهای ایمنی GuardLogix 5580

SIL CL 2 / PLd را با کنترل کننده اولیه به دست می آورد
SIL CL 3 / PLE را با کنترل کننده اولیه و شریک ایمنی به دست می آورد
بهینه شده برای زمان واکنش ایمنی سریعتر برای دستیابی به پوشش محافظ دستگاه و کاهش خطر آسیب
گزینه های حافظه استاندارد از 3...20 مگابایت را ارائه می دهد
گزینه های حافظه ایمنی از 1.5 تا 6 مگابایت را ارائه می دهد
گزینه های ارتباطی از 100...250 گره اترنت/IP را ارائه می دهد
گزینه های پوششی منسجم را برای محیط های خشن ارائه می دهد
کنترلر/نرم افزار/شبکه واحد را برای کنترل استاندارد و ایمنی فراهم می کند
شامل ایمنی ترکیب و مطابقت و I/O استاندارد است
عملکردهای ایمنی شبکه ای را با حرکت و درایوهای زیر ارائه می دهد: Kinetix® 5700 با ایمنی پیشرفته و PowerFlex® 755 با ایمنی پیشرفته

کنترلرهای CompactLogix 5380
کنترلرهای CompactLogix™ و Compact GuardLogix® 5380 ما عملکرد بالاتر، ظرفیت افزایش یافته، بهره وری بهبود یافته و امنیت افزایش یافته را ارائه می کنند تا به نیازهای رو به رشد ماشین ها و تجهیزات هوشمند برای تولید کمک کنند. همه کنترل‌کننده‌های استاندارد و ایمنی از یک محیط برنامه‌نویسی مدرن، برنامه Studio 5000 Logix Designer® استفاده می‌کنند تا به کاربران اجازه دهند تا برای طراحی و نگهداری سیستم‌های خود به طور مشترک کار کنند. این محیط مشترک کارایی را بهینه می کند، زمان شروع کار را کاهش می دهد و حرکت یکپارچه را از طریق EtherNet/IP™ برای برنامه های حرکتی با سرعت بالا و راه حل های ایمنی تا SIL 3/PLe مدیریت می کند. این کنترلرها برای کاربردهایی که نیاز به ارتباطات با عملکرد بالا، I/O و کنترل حرکت تا 32 محور دارند ایده آل هستند.

از برنامه های پیچیده گرفته تا ساده، ما شما را با کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) و کنترل کننده اتوماسیون قابل برنامه ریزی (PAC) تحت پوشش قرار داده ایم.

ظاهر جدید، همان عملکرد بالا
استاندارد CompactLogix™ 5380، کنترل‌کننده‌های ایمنی و فرآیند دارای ظاهر پلاستیک، لنز و برچسب تازه‌ای هستند. این بهبود بصری کاربران را قادر می‌سازد تا اطلاعات و تمایزات مهم محصول را به وضوح شناسایی کنند، سپس با سهولت بهبود یافته اقدامات مناسب را انجام دهند. هیچ تغییری در مشخصات محصول موجود وجود ندارد. همان ارزشی که کاربران امروزی با کارایی بالا دارند، بدون تغییر باقی مانده است.

افزایش حفاظت از داده ها با قابلیت جدید امنیت CIP که در سه ماهه دوم 2022 ارائه می شود
مجموعه CompactLogix 5380 ما از پشتیبانی CIP Security™ استفاده می کند تا به ایمن نگه داشتن سیستم شما کمک کند. این قابلیت جدید اتصال و ارتباط ایمن با پروتکل شبکه EtherNet/IP™ را از طریق اعتبارسنجی احراز هویت دستگاه، یکپارچگی داده ها و محرمانه بودن داده ها فراهم می کند. با Studio 5000 Logix Designer® نسخه 34 یا بالاتر در دسترس است.

بازدید : 86
شنبه 29 آبان 1400 زمان : 19:21

درایوهای هوشمند در قلب چاپ، تبدیل و تکمیل
12 مارس 2012 | اخبار

هر سیستمی که توسط Rotary Logic Systems ساخته می‌شود، سفارشی است، چه فویل‌های امنیتی با دقت بالا برای برنامه‌های ضد جعل، چه فرآیندهای چاپ فلکسوگرافی/گراور تخصصی در خط، با سرعت بالا و یا ماشین‌آلات پیچیده برای صنعت پزشکی. یک عامل در سراسر این طیف وسیعی از ماشین آلات با عملکرد بالا مشترک است - درایوها، سروو درایوها و سروو موتورها از Control Techniques.

Rotary Logic Systems، مستقر در نزدیکی ساوتهمپتون، ماشین‌ها و ماژول‌های مستقل را برای ادغام در تمام برنامه‌های کاربردی در صنایع تبدیل و تکمیل فراهم می‌کند. آلن چندلر، مدیر Rotary Logic Systems می‌گوید: «ما به درایوهایی نیاز داریم که در عملکرد انعطاف‌پذیر اتوماسیون صنعتی ، برنامه‌ریزی ساده و با پاسخ‌دهی بسیار سریع باشند – به همین دلیل است که ما عمدتاً از سروو درایوهای Digitax ST Plus از Control Techniques استفاده می‌کنیم. سرعت پاسخگویی که در بسیاری از ماژول ها نیاز داریم را نمی توان با PLC های خارجی بدست آورد. زمان پاسخ، به دلیل اینکه پردازنده‌های درایوها درون خود درایوها قرار دارند، بسیار سریع‌تر است.»

یک پروژه معمولی مجموعه ای از شش خط برای یک تولید کننده در هند است. هر یک از آنها یک خط چند مرحله ای ضد تقلب برای بسته بندی است که شامل کاربرد دقیق هولوگرام فویل داغ است. این خطوط دارای پهنای وب 1320 میلی متری هستند و هر کدام شامل باز کردن و ورودی، فویل کردن، برش هد پرنده، چاپ فلکسوگرافی، خروجی و عقب کشیدن است. در مجموع 30 درایو از Control Techniques در هر خط وجود دارد - درایوهای 9 کیلوواتی Unidrive SP عملیات باز کردن و باد را کنترل می کنند، در حالی که سرو درایوهای Digitax ST Plus با موتورهای Unimotor FM تغذیه و سایر فرآیندها را کنترل می کنند. انواع ماژول های SM-Application بر روی بسیاری از درایوها - از جمله SM-Register، SM-Ethernet، SM-I/O - استفاده می شود و کل خط با استفاده از شبکه سرعت بالا خود Control Techniques، CT-Net هماهنگ شده است. ، با درایو مواد وب به عنوان "Master" عمل می کند. دو نقطه ثبت نام وجود دارد - یکی برای مواد از پیش چاپ شده و دیگری برای محصول اعمال شده. دقت قابل تکرار ± 0.1 میلی متر برای فرآیند فویلینگ مورد نیاز است - و این با سرعت خط 80 متر در دقیقه به دست می آید.

چندلر توضیح می‌دهد: «با تغییر در نیازهای مشتری، ما مجبور شدیم سیستمی را ابداع کنیم که دقت کاربرد را بر روی یک بستر ناسازگار حفظ کند. "این در داخل نرم افزار به دست آمده است - Control Techniques به مدت دو سال در کنار ما کار کرده است تا به توسعه این کمک کند - و ما معتقدیم که در بازار تکمیل منحصر به فرد است." این نرم افزار خطاها را برای هر تصویر جبران می کند و هر یک را در محدوده تحمل نگه می دارد.

Rotary Logic Systems یکی از کاربران اصلی درایوها، سرو درایوها و موتورهای Control Techniques برای حدود شش سال بوده است و هر سال صدها مورد را خریداری می کند. چندلر می‌گوید: «ما به‌ویژه سری سرووهای Digitax ST را نه فقط به دلیل انعطاف‌پذیری و عملکرد، بلکه به دلیل اندازه جمع‌وجورشان دوست داریم. به همان اندازه اندازه جمع و جور Unimotors در بسیاری از خطوط، از جمله خطوطی که اخیراً به هند عرضه شده اند، حیاتی است. اما مهمتر از همه، این رابطه ما با بخش های مهندسی و نرم افزار Control Techniques است که در چند سال گذشته بسیار مهم بوده است. به عنوان یک شرکت، آنها آماده هستند تا انعطاف پذیر باشند و پشتیبانی عالی ارائه دهند."

موتور براشلس از فناوری جدید روتور استفاده می کند
12 مارس 2012 | اخبار، فایل فناوری

موتورهای بدون هسته جدید DynaMax 25 Allied Motion دارای اینرسی کم، روتور فویل مسی و سیستم آهنربای نئودیمیوم خاکی کمیاب برای چگالی توان بی‌سابقه، بهترین نسبت گشتاور به اندازه در کلاس و عملکرد شتاب بالا هستند. موتور 12 یا 24 VDC با قطر 25 میلی‌متر که در بریتانیا از شرکت مکلنان سروو عرضه می‌شود، دارای امتیاز گشتاور راه‌اندازی 400 میلی‌نیوتن‌متر، گشتاور اسمی 35 میلی‌نیوتن‌متر، پاسخ شتاب 4 میلی‌ثانیه و سرعت اسمی 7700 دور در دقیقه است.

DynaMax 25 برای برنامه‌هایی طراحی شده است که اندازه جمع‌وجور، استارت-ایست سریع و عملکرد یکنواخت سرعت ضروری هستند: با رمزگذار اختیاری OE22 با وضوح بالا 2000ppr، DynaMax 25 یک بازی عالی برای موقعیت‌یابی با دقت بالا/توان عملیاتی بالا و روباتیک خواهد بود. مانند ساخت نیمه هادی، الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، در حالی که نسخه های بدون رمزگذار برای استفاده با پویایی بالا در پمپ ها و شیرهای دقیق، ابزارهای دستی تخصصی و محرک های مینیاتوری مناسب هستند.

این موتور برای کارکرد طولانی مدت با سیستم برس کربن طراحی شده است و طراحی بدون هسته آن برای تنظیم سرعت عالی و همچنین راندمان بسیار بالا و وزن کم، اتصال موتور صفر را فراهم می کند.

بازدید : 43
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 زمان : 12:44

کنترل از راه دور رادیویی دستی جمع و جور SAGA L4-L6-L8
عملی بودن برای هرگونه کاربرد صنعتی غیر ایمن - انتقال رادیویی با کوارز
L4 - L6 - L8


سری L یک تجهیزات کنترل رادیویی با تکنولوژی بالا است و انعطاف پذیری آن برای هر کاربرد صنعتی راه حل ارائه می دهد.

توابع ویژه توسط نرم افزار قابل دسترس برای مشتریان قابل برنامه ریزی است.

مقاومت با محفظه های ضد آب و ضد ضربه تضمین شده است
طراحی مدرن؛ اندازه جیب و وزن سبک (155 گرم)
عمر باتری بسیار طولانی: 300 ساعت انتقال مداوم
برای کاربردهای موبایل و صنعتی طراحی شده است
توابع ویژه قابل برنامه ریزی
تنظیمات شناسه از راه دور
فاصله عملیاتی تا 100 متر
مناسب برای استفاده در مصارف صنعتی و وجود لرزش های شدید و بارهای سنگین
این نوع تجهیزات در قسمت بالابر در هیئت مدیره جرثقیل ، بالابر و جرثقیل در منطقه EC بسته است.
ویژگی های اصلی saga l8b
فرکانس FM 33.0825 / 434.6875 مگاهرتز
ماژول رادیویی: نوسان ساز کوارتز 1 کاناله
دمای کار -45 درجه سانتیگراد + 80 درجه سانتیگراد
فاصله عملیاتی تا 100 متر
فاصله چکش زدن> 4
کد شناسایی بیش از 4،1 میلیارد (32 بیت)
محفظه نایلون + الیاف شیشه (معادل IP65)

ویژگی های فنی فرستنده
ویژگی های اصلی
L x W x H = 120 x 55 x 25 میلی متر
وزن 120 گرم (بدون باتری)
منبع تغذیه 2 AA اندازه 1.5 ولت
توان خروجی RF <4mW
حداکثر مصرف فعلی 10 میلی آمپر
جریان آماده به کار کمتر از 1 میکرو آمپر
تشخیص دکمه مسدود شده
نشانگر کم باتری
ویژگی های فنی گیرنده
ویژگی های اصلی
L x W x H = 161 X 74 X 52 میلی متر
وزن = 1000 گرم (بدون کابل)
منبع تغذیه 12/24 Vac / dc - 110-220 Vac
مصرف فعلی 24 ولت / دسی بل - 20 میلی آمپر در حالت آماده باش - +50 میلی آمپر برای هر رله فعال شده
رله های تماس 250 Vac - 10 A
ولتاژ عایق 15 کیلو ولت

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 105
  • بازدید کلی : 729
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی